29 Mart 2013 Cuma

MAÇ DİNLE


Yine Wesley Sneijder dikkatini çekti büyüme grafiği gösteren bir kaptanı olmaya davet sonrasında, MAÇ DİNLE Galatasaray, Hollanda milli takım için davet edilmediler spor dünyasının gündemine Galatasaray'a transferi uzun süre girmemektedir sonra milli takım kampına volkskrant.nl yaptı röportaj.


Hollanda karşı kulüpte sorunlar nedeniyle 28 yaşındaki MAÇ DİNLE Wesley Sneijder, dört maçta kaçırdı. Şimdi, Galatasaray'ın eski ritmini yakalayan, Estonya maçında ve kaptanı olarak milli takıma karşılığında yeniden oynanan şeklini alır.

Her zaman bir asker, ama ben zor Inter için yaşamak değil mi?
Hayır, haha ​​kesinlikle değil. Bana bu işi tamamlamak için zamanı geldi, ve bunu söylerken bu.

Wesley Sneijder çok sevinç içinde düdük sorularını yanıtlayan, kendini memnun. MAÇ DİNLE Döneminden önce bile, onun acıklı hikayesini anlatıyor:
"Ben sana güvendim, ben Bazen kolay şeyler değildir. Kendime inandım, ama ben her zaman tünelin sonundaki ışığı görmek olduğunu biliyoruz."

Inter Sneijder bir teknik direktör Louis van MAÇ DİNLE Gaal kaptanı hatırladı gibi Dünya Kupası maçları oynamak için yeni bir kulüp Galatasaray Noordwijk Estonya ve Romanya transferinden sonra, milli takım için seçilen değil barlarda çalmaya nedeniyle kalan dört oyun.

Benim gençlik hatırlattı, ben gençtim, ama ben de, MAÇ DİNLE Sneijder görüntülerin düşüncesi artık birkaç yıl önce kabul edilen, "Sneijder Tapes" belgeseli onlara söylemeyi çok değişmedi ..
Dediğim gibi, ben hala bana aynı değilim. Çılgınca gelebilir, ama bence hedefleri temsil etmeye devam edecektir. Bunların hepsi gerçek. Bir kaç oyun cevapsız, ama her zaman bir sonraki maç düşünmek olabilir.

Hedef her zaman yeni bir odak. "Ben Dünya Kupası'nda milli takım için hedef düşünüyorum ..." Size oldukça genç bir ekip bana yanıt düşünüyorum eğer ben gülüyor, merak ediyorum:
Zaten gol bütün yapılmıştır söyledim. Gibi Çok yakın bir fincan sonra. Tabii ki, biz tekrar yapabilirsiniz. Neden olmasın. Diğer tüm ülkeler bir hedef vardır. Biz bunu yapmak zorundayız. Tabii ki, ben bunun kolay olduğunu söylemiyorum. Dünya Kupası, ve ben MAÇ DİNLE Galatasaray ile Şampiyonlar Ligi kazanmak için herşeyimi verebilirim. Herhangi bir şey olabilir. "

Ocak ayından bu yana, yeni bir kulüp, Galatasaray, kulüp düzeyinde karşı Real Madrid Ligi çeyrek final Şampiyonlar oynamak için en önemli kurumdur. Genellikle futbol Brezilya'da bir ülkede yaptığı son Dünya Kupası temelini oluşturan Dünya Kupası gelecek yıl, çalınır.
Tabii ki, çok bağlı olmamak deneyin, ama eğer ben kazanırsam, bu benim için bir ilk olacak.

2010 yılında Eleştirmenler, Inter zaferinden sonra, MAÇ DİNLE hatta çok fazla düşünenler bırakılır ..
Bu yüzden olabilir, ama başka çarem yok. Sonra öğretmen ziyaret, ve birisi bir forvet ve bir devlet bulmak bir sol yan olarak oynamak için çalışmadan önce kendimi oynamak istemiyorum sonra ben plan yok. Mourinho'dan her takımın 36 yaşındaki Stramaccioni'ye verildi yol gitmez. O da, benim hakkımda, benim için pozitif düşünme açıkladı.

O anda oldu Inter teknik direktörü, Stramaccioni O'nun hücumcu / MAÇ DİNLE distribütör bir orta saha oyuncusu olarak oynamak için tavsiye edilmiştir, ama o ve mali anlaşmazlıklar onun istediği gibi oynamak için bir yol bulamadık çünkü.

Başkan buna karşı idi?
O zaman gözlerimin içine Inter başka hiçbir kulüp cazip gelmiyor. MAÇ DİNLE Gitmek bile sanmıyorum. 2010 yılında, yönetim bana Manchester gitmek için izin vermez. Ama bir noktadan sonra bırakmak zorunda olduğunu biliyordu. Galatasaray kolu uyunca ile sözleşme. Bu benim için çok iyi oldu ve ben uğramayacağımı asla hayal kırıklığına hissettim. Duygularını dayalı tüm kararları olun.

Tabii ki, şimdi "süt dökülen, MAÇ DİNLE ağlama olabilir. (Hollandaca ifade)
İnter başkanı Moratti birçok harika deneyimler ile yapılmış ve herkes suçlamıyorum. Inter kulübü, özellikle Sayın Moratti ilgilenmek zorundadır. Ben nankör değilim.

Başkan ve kahve kamp yanı sıra Sneijder geleceği konusunda teknik direktör Van Gaal ve Mourinho, mütevelli ve sohbet ile toplantı, Galatasaray hergün eski ritim alır. MAÇ DİNLE Zor bir başlangıçtan sonra, kalabalık da oldukça iyi bir iş Sneijder favori konum oynuyor artık topluluk önünde oynanan son iki maçta, cevapsız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder